Monday 23 January 2012

NANCY AJRAM

نانسی عجرم تهدید به ذبح شد
مدیر برنامه نانسی عجرم گفته است از این تهدیدها نمی ترسیم و نانسی در هر کشوری که طرفدارانش، و کسی که به صدای او گوش دهد در آنجا باشند خواهد خواند. القاعده تهدید کرده است که سر نانسی عجرم را خواهد برید!
القاعده نانسی عجرم خواننده معروف عرب را تهدید به مرگ کرد. این گروه، تهدید کرده است که سر نانسی عجرم را خواهد برید!

به گزارش «فردا» و به نقل از المحیط، این گروه با بیان اینکه آهنگهای نانسی، باعث رواج رذائل اخلاقی و فساد می شود گفته است بهتر آنست که او در همان کشور خود(لبنان)باقی بماند تا با تهدید جانی هم روبرو نشود!

گفتنی است نانسی اکنون در یمن در حال اجرای برنامه است.

البته مدیر برنامه نانسی عجرم گفته است از این ته

http://farm3.static.flickr.com/2275/2446642304_e07531ed72.jpg
پاسپورت نانسي عجرم!

             
نانسی پس از وقفه ای چند ماهه که در کارش با کوکاکولا پیش آمده بود امروز در دوحه قطر از طریق جی حی لامارا قرار داد جدید با شرکت کوکاکولا امضا نمود . و طبق آن دو کلیپ تبلیغاتی برای این شرکت آماده خواهد کرد.طبق این قرار داد نانسی پس از پایان دوران برداریش به مدت ۴ ماه فرصت دارد تا این کلیپ ها را تهیه و وارد بازار کند.
همچنین نانسی امروز در گفت و گویی با سایت خبری فی الفن گفت: شایعاتی که پیرامون روابط من و جی جی مدیر برنامه هایم وجود دارد را تکذیب میکنم . من تمام موفقیت هایم را در دوران حرفه ای خواننذگیم مدیون تفکرات جی جی هستم و لزومی ندارد میان من و او مشکلی پیش بیاید.برای بسیاری از افراد روابط صمیمی و بسیار طولانی من با جی جی حسادت آور است به همین دلی قصد دارند به ایجاد شایعه در این مورد بپردازند.
                         
          
ویدیو کلیپ بسیار زیبای لمسه اید برای ۵ امین هفته متوالی در نطر سنجی ستارز کافه در رتبه نخست ایستاد. این تنها کلیپ نانسی که توانسته ۵ هفته به طور متوالی رتبه اول را به خود اختصاص دهد.
نانسی خود نیز از این موضوع اظهار خرسندی کرده و این کلیپ را به همسرش فادی و تمامی هوادارانش تقدیم کرده است.
همچنین نانسی هم اکنون از نطر طاهری در سلامتی سالم به سر می برد و تحت مراقبت های ویژه است و  به تجویز پزشک تا پایان دوران بارداریش تمام فعالیتهایش لغو شده است.
آلبوم ۲۰۰۹ نانسی نیز که به عنوان دومین آلبومش در زمینه کودکان خواهد بود در اواخر سال به بازار خواهد آمد.
        
NANCY AJRAM

                  
نانسی عجرم فیلم برداری از آهنگ "ابن الجیران" را به صورت ویدیو کلیپ ، به پایان رساند که این کلیپ به زودی از چند شبکه پخش خواهد شد.
همچنین در جواب به سوال اینکه آیا در ماه نهم آمادگی خوانندگی را دارد یا نه ،گفت:دقیقا" در همین وقت تصمیم به خوانندگی دارم اما در بیمارستان ! یعنی امکان دارد جشن یا کنسرتی در بیمارستان برگزار کنم.

و از احساس خود در مورد حس خوب و شادی آور مادری گفت:من بسیار از این بابت خوشحال هستم و بیشتر از این نمی توانم چیزی بگویم.همچنین این موضوع را که پیشنهاد های زیادی برای فیلمبرداری از مراحل ولادت فرزندش به او شده شایع ای بیش ندانست.
دیدها نمی ترسیم و نانسی در هر کشوری که طرفدارانش، و کسی که به صدای او گوش دهد در آنجا باشند خواهد خواند.

پیش از این یک خواننده دیگر هم که اهل سوریه بود در حال اجرای برنامه در یمن از سوی القاعده تهدید شده بود.

قرار است نانسی عجرم جمعه آینده در دبی کنسرت برگزار کند.

No comments:

Post a Comment