Monday 23 January 2012

بيوگرافي هيفا وهبي


هيفا وهبي متولد 10 مارس 1970 در جنوب لبنان مي باشد. هيفا در يك خانواده ي نسبتآ فقير و در محله هاي فقير نشين جنوب لبنان بزرگ شد. او از همان روزهاي اول پدرش را از مادرش بيشتر دوست داشت. زيبايي منحصر به فرد هيفا از دوران نوجواني رويت شد به طوري كه در سن 16 سالگي به عنوان زيبا ترين زن جنوب لبنان انتخاب شد.هيفا از همان سال ها كار خود را به عنوان مدل در كشورهاي عربي شروع كرد و زندگي بدون حاشيه اي داشت تا قبل از اينكه وارد دنياي موسيقي شود. او برخلاف بسياري از ستارگان موسيقي عرب خيلي دير وارد دنياي موسيقي شد. هيفا وهبي در سن 28 سالگي و بر حسب يك اتفاق توسط كمپاني روتانا وارد دنياي موسيقي شد.هيفا 5 سال بعد يعني در سال 2003 اولين البوم خود را با نام "هوالزمان" وارد بازار كرد. يكي از زيباترين ترانه هاي اين البوم اهنگ "ماسار" بود.پس از اين البوم هيفا مشهوريت بيشتري در جهان عرب پيدا كرد. او دو سال بعد ودر سال 2005 دومين البوم خود را با نام "بدي عيش"(اغاز زندگي) منتشر كرد. پس از اين البوم زندگي هيفا وارد مرحله ي ديگري شد. زندگي پيچيده و همراه با حاشيه ي بسيار. زندگي هيفا در طي سال هاي 2005، 2006 و 2007 فراز و نشيب زيادي داشت كه همراه با وقايع زير بود:
1_دختر 13 ساله ي هيفا وهبي كه زينب نام دارد از او جدا شد و همراه با مادربزرگش در كشور كويت زندگي مي كند و وقتي از هيفا درباره ي زينب پرسيدند در مقابل دوربين تلويزيون گريه كرد.جالب است بدانيد كه زينب خواننده است و بر عكس مادرش هيفا حجاب را انتخاب كرده است.
2_دعوا شديد و مشاجره ي لفظي با رولا سعد، خواننده ي ديگر لبناني. به طوري كه هيفا وهبي در يك كنفرانس خبري گفت: كلمه ي تنفر را بايد در كنار اسم رولا بنويسند.
3_روزنامه ها و سايت هاي عربي هيفا وهبي را با الفابي زشت همچون "زن ***" مورد هجوم خود قرار دادند و خيلي زود هيفا در جهان عرب به يك زن مبتذل تبديل شد. و كار به انجا رسيد كه كشور كويت هيفا وهبي را ممنوع الورود كرد. جالب است بدانبد كه يك سايت اروپايي او را با T.A.T.U(دو خواننده ي معروف روسي) كه از نظر اخلاقي در بدترين شرايط قرار دارند مقايسه كرد. و نوشت:Haifa,Other Tatu
4_كليپ پر ماجراي Mosh Adrah Astannah كه بحث هاي زيادي در سايت هاي عربي به همراه داشت و هيفا سرانجام توانست براي ان مجوز بگيرد.
5_بعضي حرف ها و حديث ها درباره ي او و هنا(خواهرش) و صد ها موضوع دروغ و راست ديگر كه تيتر روزنامه هاي عربي شد. هيفا وهبي به اين ترتيب به يكي از پرحاشيه ترين خواننده هاي عرب و حتي جهان تبدبل شد. او نه تنها پر حاشيه است بلكه يكي از نفوذ ترين زن هاي جهان نيز محسوب مي شود به طوري كه در سال پيش در رده بندي پرنفوذترين زنان جهان در رتبه ي 53 http://forum.irantrack.com/thread34759.htmlجهان قرار گرفت.
هيفا همچنين مشهوريت را بر محبوبيت ترجيح مي دهد و زندگي تجملي را انتخاب كرده است.
اما چند نكته جالب ديگر از هيفا وهبي:
1_يكي از بهترين دوستان هيفا وهبي: نانسي عجرم.
2_كسي كه مورد تنفر هيفا وهبي است: رولا سعد.
3_فوتباليست مورد علاقه ي هيفا وهبي: ديويد بكام.

No comments:

Post a Comment