Monday 23 January 2012

میریام فارس

عکسهای زیبا از میریام فارس خواننده ی لبنانی!!!! تو پستهای بعدی بیشتر راجع بش مینویسم!!!!
 
سلام .
از تمام کسانیکه نظر گذاشتن ممنونم.والله امسال ما کنکور ریاضی داشتیم
ولی در مجموع ۲۰ تا ریاضی و فیزیک نزدمبرا آزادم که هیچی نخوندم.
خلاصه ما امسالو در خدمتیم.ادامه ی عکسای میریامو براتون میذارم.امیدوارم خوشتون بیاد. 

سلام به دوستای گلم.خوبید همه؟؟؟؟؟ ایشالله که خوبید.اول از همه می خواستم از دوستای خوبم به خصوص فرزانه جونم و
آقا سعید و دانا ی عزیز و مهم تر از همه داداش گلم آقا وحید که افتخار میده و به وب
خواهرش سر می زنه تشکر کنم.و یه گله از اونایی که میان و نظر نمی دن!!!!!!
خوب تنها دلخوشی من نظرات شماست.اگه شما نظر ندین که باید جمش کنم!!!!!!
خوب برا امروز فعلا" عکسهای میریام رو میذارم و شب میام بیوگرافی چارلیز ترون رو میذارم.
ببینید و لذت ببرید!!!!!!!
                           جیگر منه این!!!!!
                                   
                          
                      اینو خودم درست کردماااااااااااااا
امیدوارم خوشتون بیاد و همیشه به من سر بزنید!!!!!

عکس از میریام

         
     
 
اینم عکسهای آرم دار...
 
                                  
            
 
           
   
یادتون نره شب بیایناااااا!!!!!!!!!!
   
خدایییش من موندم این عکسها رو از کجا میاره این مدیر وب میریام...من که هر چی میگردم
عکسهای جدید میریام رو نمیتونم پیدا کنماگه تونستم بدون آرمشون رو پیدا کنم براتون
میذارم...موفق باشید...

بقیه تو ادامه مطلبه!!!!
در ادامه عکسهای بیشتری هست.اگه دوست دارین ببینید.تا شب خداحافظ

No comments:

Post a Comment